پاورپوینت بتن شفاف (لایتراکان) یا بتن شیشه‌ای

تاریخ ایجاد 09/08/1396 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: 120 اسلاید   قیمت: 3000 تومان   حجم فایل: 14160 kb  تعدادمشاهده  18  

فهرست مطالب
    مخترع بتن شفاف
    ترکیبات بتن شفاف
    نمونه پروژه‌های اجرا شده
    کاربرد
    بتن شفاف در طراحی داخلی
    کاربرد بتن شفاف در هنر
    بلوک‌های بتن شفاف
    فیبر نوری
    لامپ لایتراکیوب
 
بر خلاف  Litracon در  Litracon pXL هیچ فیبرهای نوری برای انتقال نور وجود ندارد، بلکه از واحد های اختراع شده پلاستیکی ویژه ای که فرم داده شده اند استفاده شده است.
این عامل و همچنین امکان تولید صنعتی آن باعث شده است که محصول pXL به ماده ای با محدوده قیمت مقرون به صرفه تر، تبدیل شود.
پانل ها تقویت شده هستند و حتی می تواند ابعادی بالا داشته باشد که باعث نصب آسان تر می شود.
نقطه های نور که به طور منظم در سطح پانل pXL توزیع شده اند، درست مثل پیکسل در روی صفحه نمایش LCD عمل می کنند. در نتیجه ایجاد الگوها و طرح ها و همچنین لوگوهای رنگی بسیار آسان خواهد شد.
همچنین ایجاد نه تنها پانل های ساده بلکه به عنوان مثال اشیاء 3D، تاشو و یا منحنی شکل و توخالی با Litracon pXL امکان پذیر خواهد شد.
در میان بسیاری دیگر، این گزینه می تواند برای طراحی به عنوان مثال مجسمه های عمومی و یا مبلمان خیابان، به کار گرفته شود.
 به عنوان متداول ترین حالت ممکن، این بلوک می تواند در ساختن دیوارها مورد استفاده قرار گیرد. به این ترتیب هر دو سمت و همچنین ضخامت این متریال جدید قابل مشاهده خواهد بود. و سنگینی و استحکام بتن به عنوان ماده اصلی «لایتراکان» محسوس تر می شود و در عین حال کنتراست بین نور و ماده شدید تر می شود. این متریال می تواند برای دیوارهای داخلی و خارجی مورد استفاده قرار گیرد و استحکام سطح در این مورد بسیار مهم است. اگر نور خورشید به ساختار این دیوار می تابد، قرار گیری غربی یا شرقی توصیه می شود تا اشعه آفتاب در حال طلوع یا غروب با زاویه کم به فیبر های نوری برسد و شدت عبور نور بیشتر شود. بخاطر استحکام زیاد این ماده می توان از آن برای ساختن دیوار های باربر هم استفاده کرد. در صورت نیاز، مصلح کردن این متریال نیز ممکن است همچنین انواع دارای عایق حرارتی آن نیز در دست تولید است.
 

کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت بتن شفاف ,لایتراکان , یا بتن شیشه‌ای , مخترع بتن شفاف , ترکیبات بتن شفاف , نمونه پروژه‌های اجرا شده , کاربرد , بتن شفاف در طراحی داخلی , کاربرد بتن شفاف در هنر , بلوک‌های بتن شفاف , فیبر نوری , لامپ لایتراکیوب ,بر خلاف Litracon ,Litracon pXL ,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود بررسی و آشنایی با بتن شفاف فایل پاورپوینت
پاورپوینت بررسی بتن عبور دهنده نور لایتراکان
دانلود پاورپوینت معرفی سپتیک تانک
دانلود پاورپوینت نقد و بررسی بتن شفاف
پاورپوینت محافظت از پی ، منشاء ، پیشرفت و توسعه آن
پاورپوینت دیوارها